Dyscypliny slalomowe
                Slalom Gigant
                
                    1. Różnica wzniesień: 250 – 450m dla mężczyzn, 250-400m dla kobiet
                
                
                    2. Bramki:
                
                
                    - Bramka składa się z dwóch par jednakowych tyczek z jednakowymi płachtami o wymiarach
                        0,5 x 0,75m
- Dolna krawędź płachty powinna się znajdować na wysokości około 1m
- Szerokość bramki: 4-8m
                    3.Ilość bramek: 11 – 15% różnicy wzniesień w metrach
                
                
                    4.Bramki usytuowane są na przemian – niebieskie i czerwone
                
                
                    5.Odległość między najbliższymi 2 tyczkami sąsiadujących bramek nie powinna być
                mniejsza niż 10m
                
                
                    6.O wyniku decyduje suma czasów z dwóch przejazdów na dwóch różnych trasach
                
                
                    7.Kolejność startu:
                
                
                    - W 1. przejeździe brana jest pod uwagę punktacja FIS
- W 2. przejeździe decyduje kolejność z pierwszego przejazdu, oprócz pierwszych 30
                        zawodników, którzy startują w kolejności odwrotnej do zajętego miejsca w 1. przejeździe
                        i startują na początku 2. przejazdu
Slalom Super Gigant
                
                    1. Różnica wzniesień: 400 – 650m dla mężczyzn, 400-600m dla kobiet
                
                
                    2. Bramki:
                
                
                    - Bramka składa się z dwóch par jednakowych tyczek z jednakowymi płachtami o wymiarach
                        0,5 x 0,75m
- Dolna krawędź płachty powinna się znajdować na wysokości około 1m
                    3. Szerokość bramki:
                
                
                    - 6-8m dla bramek horizontalowych
- 6-12m dla bramek verticalowych
                    4.Ilość bramek: min 7% różnicy wzniesień w metrach
                
                
                    5.Bramki usytuowane są na przemian – niebieskie i czerwone
                
                
                    6.Odległość między 2 skrętnymi tyczkami sąsiadujących bramek:
                
                
                    - Przynajmniej 15m dla kombinacji vericalowych lub kombinacji opóźnionych 
- Przynajmniej 25m w pozostałych przypadkach
                    7.Super gigant rozgrywany jest w jednym przejeździe
                
                
                    8.Kolejność startu dla Super Giganta ustalana jest na podstawie punktacji FIS.
                
                Slalom
                
                    1. Różnica wzniesień: 180 – 220m dla mężczyzn, 140 -220m dla kobiet
                
                
                    2. Bramki:
                
                
                    - Bramki składają się z 2 tyczek
- Szerokość bramki: 4-6m
                    3. Bramki usytuowane są na przemian – niebieskie i czerwone
                
                
                    4. Ilość bramek: 30-35% różnicy wzniesień +/- 3 w metrach
                
                
                    5. O wyniku decyduje suma czasów z dwóch przejazdów na dwóch różnych trasach
                
                
                    6. Kolejność startu:
                
                
                    - W 1. przejeździe brana jest pod uwagę punktacja FIS
- W 2. przejeździe decyduje kolejność z pierwszego przejazdu, oprócz pierwszych 30
                        zawodników, którzy startują w kolejności odwrotnej do zajętego miejsca w 1. przejeździe
                        i startują na początku 2. przejazdu
 
            
                Sprzęt
                Gigantka
                
                    Narta dedykowana do jazdy z dużą prędkością, płynnego pokonywania łuków charakteryzujących
                        się promieniem skrętu 16-23m. Parametry nominalne możliwe są do osiągnięcia na odpowiednio
                        przygotowanej, wyratrakowanej, specjalnie utwardzonej nawierzchni. Stabilne prowadzenie
                        w skręcie przy dużych prędkościach możliwe jest dzięki zwiększonej sztywności poprzecznej
                        i wzdłużnej...
                
                Zobacz »
                
                Slalomka
                
                    Narta doskonale nadająca się do szybkich skrętów, o krótkim promieniu, na idealnie
                przygotowanej, wyratrakowanej, niekiedy specjalnie utwardzanej nawierzchni. Znaczna
                sztywność poprzeczna i wzdłużna pozwala na agresywne pokonywanie tyczek, na gęsto
                ustawionym slalomie. Krótki promień skrętu między 9 – 15m uzyskany jest dzięki
                intensywnemu taliowaniu. Dużą siłę docisku krawędzi...
                
                Zobacz »
                
                Narta freeride
                
                    Narta przeznaczona do jazdy na dziewiczych, przykrytych nienaruszoną warstwą śniegu
                zboczach oraz na nieprzygotowanych, nieutwardzonych nawierzchniach oferujących zmienne
                warunki. Celem projektantów jest zmniejszenie siły docisku...
                
                Zobacz »